اطراف مهم نیستن









این گیفِ کوتاه، خلاصه‌ی یک ترم درس جامعه‌شناسی، روانشناسی و علوم‌ سیاسی است!

اینکه با هرکسی درگیر نشوید و فکر خود را مشغولش نکنید، نشانه‌ی بزرگی و بلوغ فکری شماست!!




۴ ۰
۸
اسفند
جناب قدح
جالب بود :)
ممنون 
۹
اسفند
لطیفه ریحانی
واقعا این رمز موفقیت نسبت به خیلیاس
دقیقا 
۹
اسفند
maryam Fd
ممنون
خیلی خوب بود :)
خواهش میکنم 

مچکرم از نظرتون 
۹
اسفند
کاکتوس هستم
من هم شما رو دنبال کردم ممنون.
این ویس رو فعلا گوش ندادم ولی به زودی گوش میدم ان شالله.

ویس نیست 

دوست عزیز 
فیلمه 
۹
اسفند
کاکتوس هستم
خوب چون ندیدم نمیدونستم ویسه یا فیلم.ببخشید.
خواهش میکنم 


ببین کوتاه 
۹
اسفند
علیرضا امیدیان نسب
واقعا جالب بود
ممنونم 😘😘

ممنون از نظرتون 🤗
۱۱
اسفند
دخی تهرونی😚😚
مرسی
:)
مرسی 
از نظرت 
۱۱
اسفند
mohajer
بسیار عالی بود !!
نظر لطف شماست 
۱۳
اسفند
لطیفه ریحانی
درستش اینه
اوهومم
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.