بدون شرح

انگزشی




زندگی خیلیا اینطوری 

سپری شده 

ایا شما هم یکی از اوناهستید ؟

یا نه ؟

حتما بگید 



۵ ۰
۱۰
فروردين
جناب قدح
چی بگم ؟!

ولی جالب بود ...
اره برا خودمم جالبه 
۱۰
فروردين
Jung Jaewon
هم آره هم نه😔
😯😃😥
۱۰
فروردين
کاکتوس هستم

مال هرچیزی خیر اما مال یه چیزایی بله.

پستتون من رو به فکر برد

ممنون از نظرتون 
۱۰
فروردين
گمنام ...
گاهی تحت تاثیر اطرافیانم قرار گرفتم در گذشته و پشیمونی هایی هم داشتم
اما الان سعی میکنم که خودم باشم...
مهم اینه که ادم درس بگیره از بداش و تجربه رو دیگه تجربه نکنه
یاعلی مدد
اره 
به نظر منم خود ادم منحصر به فرد 
و بهترینه چون فقط یه دونه از خودش تو دنیا وجود داره 
۱۰
فروردين
macho picho
نه . من تا جایی که برام مقدور بوده تلاش کردم . حالا ممکنه با شکست مواجه شده باشم . ولی تلاشمو کردم . الان فکرم راحته که حداقلش برای رسیدن به یک هدفی ، تلاشمو کردم .
موفق باشی 
۱۰
فروردين
همدم ماه
قابل تأمله😑
قابله تامله ؟!
جواب سوالو بده 
منم اینجوریم :(((
عه ان شالله  دیگه نباشی 
انشالله :///
😉😉😉
۱۲
فروردين
علیرضا امیدیان نسب
جالب بود
ممنون 
۱۲
فروردين
ح. شریفی
قابل تامله
آره برام پیش اومد
ممنونم از مطلبی که گذاشتید
که اینطور 
۱۶
فروردين
نجمه شفیعی
اوه.... تا دلتون بخاد ... 
من فقط فقط با فکر کردن زنده ام ، از بچگی تا حالا .
با فکرم هر کاری خواستم کردم ، هر جایی خواستم رفتم، به هر چی خواستم رسیدم ، کلی تصمیم گرفتم ولی فقط در حد فکر کردن بدون اجرا!
چه بد 
۱۷
فروردين
مرکز گروه وبلاگ نویسان نوجوان
برای ثبت نام در گروه وبلاگ نویسان نوجوان،کافی است روی ثبت نام کلیک کنید.
سایت مرکز کل گروه وبلاگ نویسان نوجوان
NOJAVAN-CENTER.BLOG.IR
۲۲
فروردين
لطیفه ریحانی
عالیی بود
ممنون 
۲۳
فروردين
Alireza z.i
هیچکدام :))
مگه داریم ؟
۲۶
فروردين
آلاء ...
من سه سول دارم فکر میکنم برم ورزش کنم
منطورت سه تا سواله؟ 
اولیش ورزشه 
بقیش چین ؟ 
۲۶
فروردين
سیّد محمّد جعاوله
خوبه این پست
ممنون لطف دارید 
۲۷
فروردين
آلاء ...
3سال بود....

اها 
فکر کردم میکی سه سوال 
۳۰
دی
Aυтнơr ßơɣ
داداش نمیتونم خصوصی پیام بفرستم :(((
الان میتونی بفرست
اگه بازم نشد تو تماس با من بفرست 
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.