چگونه همسر خودرا صدا کنیم؟

همسرم را چگونه صدا بزنم ؟

تمام انچه که درباره صدا کردن دیگران باید بدونید 
و انچه که درباره صدا زدن همسر و عزیزانمان باید بدانیم 

هر کلمه و هر حرفی از سوی کسی میتواند بیانگر چیز های زیادی باشد و پیام های مختلفی برای شخصی که مورد خطاب قرار میگیرد داشته باشد.

بخصوص زمانی که دو طرفی که مورد خطاب قرار میکیرند با ازدواج با یکدیگر به برقراری روابط دیگری نیز پرداخته بشند.

پس استفاده از واژه های عاشقانه را در سر لوحه کار خود قرار دهید زیرا تاثیری که نحوه صدا زدن میتواند در فرد ایجاد کند تاثیری مثبت و بی نظیر است.

این نام به مرور زمان در ذهن و احساس فرد ثبت میشود و سبب میشود تا به شما وابستگی ذهنی داشته باشد.

در ادامه این مطلب از سایت حیاط خلوت، به بررسی الفاظ مناسب برایصدا زدن همسر می پردازیم .

 

  • سعی کنید که در هنگام صدا زدن همسرتان از کلمات مناسب استفاده کنید که در بیان این کلمات احترام به همسرتان را رعایت کرده باشید زیرا با صدا زدن محترمانه همسرتان سبب افزایش اعتماد به نفس او و افزایش میزان علاقه او به خود میشوید . اگر شما چنین رفتاری داشته باشید مطمئن باشید بیش از آن چیزی که فکر میکنید از سوی همسرتان احترام متقابل دریافت میکنید .

 

  • شما باید استفاده از اصطلاحات مختلف در صدا زدن همسر را از همان دوران عقد آغاز کنید شاید این کار برای شما در ابتدا کمی سخت باشد اما با چند بار تکرار برای شما عادی میشود , بهتر است این کار را از همان دوران عقد شروع کنید زیرا بیان این کلمات در هر وقتی باعث بوجود آمدن احساسی فوق العاده در فرد مقابل میشود پس انجام هر چه زود تر آن لازم است .

 

  • سعی کنید از لحنی آرام و عاشقانه برای بیان حرف ها و صدا زدن همسرتان استفاده کنید زیرا افراد میتوانند از لحن حرف زدن سایرین بفهمند که آنها برای حرف های عاشقانه آماده میشوند یا برای دعوا , پس روی حرف زدن و نحوه ی بیان کلمات خود تمرکز بیشتری داشته باشید .

 

  • همسر شما از شما انتظار حرف های عاشقانه دارد و انتظار دارد که شما وقتی درباره او حرف میزنید از کلماتی مانند عزیزم و شوهرم استفاده کنید نه از کلماتی مانند اون و این و همچنین هنگامی که او را صدا میزنید از آهای و کلماتی مانند الو استفاده نکنید .

 

  • هنگامی که شما مورد خطاب همسرتان قرار میگیرید بجای استفاده از کلماتی همچون هان و بله از واژه هایی مانند جانم عزیزم و جانم عشقم استفاده کنید تا او نیز بفهمد مورد توجه شما قرار دارد .

 

در پایان باید گفت که رفتار هایی مانند استفاده از کلمات عاشقانه در صدا زدن همسر و سایر سیاست های رفتاری میتواند به تبدیل شدن زندگی به یک بهشت دنیایی کمک کند و با این کار ها شما محبت و علاقه را در زندگی زناشویی خود برقرار میکنید .

شما عشقتون چی صدا میکنیددد ؟؟




۷ ۱

درود

تبلیغات متنی فالو انجام میدید؟ در صورت انجام قیمتش چقدره

سلام بله انجام میدیم 
هرچقد شما راضی باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی